Ukoliko odlučite pristupiti kupnji smatra se da ste upoznati i suglasni sa našim Uvjetima, u suprotnom ALTIGIRI oslobađa se svake odgovornosti.
TRGOVAC:
AltiGiri, obrt za trgovinu
vl. Marko Glavić
Naselje kralja Tomislava 3
35000 Slavonski Brod
Hrvatska
Mob: 091 947 7781
E-mail: info@altigiri.hr
Obrt nije u sustavu PDV-a.
NARUČIVANJE:
Proizvodi se naručuju kreiranjem web narudžbe. Web shop radi 24 sata, sedam dana u tjednu.
Pokraj svakog artikla postoji opcija „Dodaj u košaricu“
-Određeni proizvodi su dostupni u bojama (varijacijama) stoga je potrebno prije dodavanja u košaricu odabrati model/boju.
-Dodavanjem artikla u košaricu otvara se skočni prozor pri kojem kupac ima izbor: dodati dodatni proizvod u košaricu, ići direktno u košaricu ili se vratiti i nastaviti kupnju (razgledavati ostale proizvode).
-Klikom na ikonu košarice ili “Vidi košaricu” kupac može pregledati sve artikle koje je tamo dodao, uređivati iste (količinu) ili ih obrisati iz košarice.
-Odabirom opcije “Kreni na plaćanje” kupac dolazi do koraka unosa osobnih podataka, odabira načina dostave i plaćanja.
Kupnju možete izvršiti kao gost, registrirati se na stranici naplate ili se prijaviti ukoliko već imate izrađen račun.
Važno: Potrebno je unijeti ispravne i točne informacije o adresi kako bi se naručena roba mogla ispravno dostaviti, a ukoliko trebate R1 račun na ovom koraku unosite ime tvrtke i OIB.
-Kupac bira način dostave – GLS na adresu, paketshop, paketomat ili BoxNow paketomat (uvjeti dostave su podložni promjenama).
Polje “Napomena” služi za ostavljanje napomene uz narudžbu ukoliko imate posebnih zahtijeva.
Ukoliko inzistirate da narudžbu pošaljemo na različitu adresu tada od-značite polje “Dostaviti na istu adresu” te unesite podatke na koju adresu želite da dostavimo proizvode. Ovo je korisna opcija ukoliko želite da račun ide Vama a proizvodi osobi kao npr poklon.
Klikom “Nastavi na plaćanje” kupac odabire način plaćanja (isti su podložni promjenama):
-Bankovne kartice (karticom online)
-PayPal
-Plaćanje općom uplatnicom ili mobilnim bankarstvom (kupac dobiva na kraju narudžbe uplatnicu sa barkodom)
-BoxNow Online plaćanje
Klikom “Naručite” izvršavate narudžbu te dobivate potvrdu narudžbe na ekranu kao i na vašem e-mail računu.
CIJENE
Cijene proizvoda su maloprodajne izražene su u Eurima i ne sadrže iskazan PDV (obrt nije u sustavu PDV-a).
Trgovac zadržava pravo uređivati cijene, određivati akcije bez prethodne najave.
OCPIJE I TROŠAK DOSTAVE
Dostava se vrši pomoću GLS dostavne službe i BOX NOW paketomata. Rok dostave naveden je kod svakog proizvoda a obično iznosi 1-2 radna dana.
Roba se dostavlja isključivo na području cijele Hrvatske koje pokrivaju dostavne službe.
Cijena dostave je besplatna za iznose iznad 49,00€, a ukoliko je iznos manji Kupac dostavu plaća po cjeniku:
-GLS dostava na Vašu adresu: 4,99€
-GLS Paketshop ili paketomat: 3,50€
-BoxNow paketomati: 1,99€
PLAĆANJE
Naručene proizvode kupac može platiti na jedan od načina:
-Bankovnim karticama (jednokratno online karticom)
-Uplatom na račun (kupac dobiva barkod uplatnicu)
-Payway
-BoxNow plaćanje pouzećem
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača ( ”Narodne novine, br. 41/14, 110/15, 14/19.) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora.
Prigovor se može podnijeti pismenim ili elektronskim putem na adrese:
-Email: info@altigiri.hr
-Poštom: Naselje kralja Tomislava 3, 35000 Slavonski Brod
Na zaprimljen prigovor dostavit ćemo pisani odgovor najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja prigovora.
TRAJANJE UGOVORA
Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.
OSTVARIVANJE PRAVA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Kupac može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku. Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke tj. od datuma za osobno preuzimanje pošiljke.
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete ispuniti i poslati nam na mail.
Molimo kupce da pročitaju pravila za povrat koja se nalaze u ugovoru!
Obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite >OVDJE<
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 41/14., 110/15., 14/19. ) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke. Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari ne odgovaramo.
IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE SPOROVA
U slučaju spora između potrošača i trgovca, potrošač može podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
Postupak pred sudovima časti se provodi sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.
ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem poveznice:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR
To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.