BESPLATNA DOSTAVA za narudžbe iznad 49,00 € !
Cijene dostave su fiksne, podložne promjenama i vrijede od 08.10.2024.
![]() | Cijena | |
Dostava u GLS Paketshop ili Paketomat | 3,50 € | |
Dostava na Vašu adresu | 4,99 € | |
Dostava na BoxNow paketomate | 1,99 € |
*plaćanje pouzećem: GLS obračunava dodatnu naknadu u iznosu 1,00 €
Uvjeti isporuke i preuzimanja te povrata
Ovi Uvjeti isporuke i preuzimanja određuju uvjete za ispunjavanje narudžbi za proizvode kupljene u našoj internetskoj trgovini. Ovi uvjeti odnose se na opće Uvjete poslovanja koji su ključni dio ugovora o kupnji na internetu, a kupac je suglasan s njima.
Načini, troškovi i rokovi dostave
Narudžbe napravljene do 12 sati radnim danom, šalju se isti dan. Nakon otpreme predmeta kupcu šaljemo obavijest. Naša usluga dostave isporučuje većinu paketa u roku od 24 sata od obavijesti o otpremi. Kupce putem e-maila obavještavamo o mogućim dužim rokovima isporuke ili nedostupnim predmetima. U slučaju da kupcu duže vrijeme isporuke ne odgovara, kupac nas može obavijestiti, a mi ćemo predmet ukloniti iz narudžbe ili ga zamijeniti drugim. Ako odaberete način plaćanja uplata na bankovni račun, isporuka može biti odgođena, jer narudžba ide u obradu tek nakon primitka uplate na naš bankovni račun, a ne nakon potvrde narudžbe.
Dostavu vrši naš partner GLS Hrvatska. Nakon otpreme narudžbe partner obaviještava kupca o datumu i vremenu dostave paketa.
Osobno preuzimanje moguće isključivo kod naših prodajnih partnera.
Povrat robe je moguć je isključivo poštanskim putem:
AltiGiri Hrvatska
Naselje kralja Tomislava 3/2
35000 Slavonski Brod
Hrvatska
Pravo na otkazivanje kupnje
Kupac koji naručuje proizvode iz AltiGiri internetske trgovine, dostupne na altigiri.hr (u daljnjem tekstu: web stranica), može se odlučiti na povlačenje iz ugovora o kupovini iz bilo kojeg razloga tako da obavijesti prodavača AltiGiri Hrvatska redovnom poštom ili e-poštom: info@altigiri.hr da se povlači iz ugovora, a najkasnije 14 dana od prijema proizvoda (aka „razdoblje ukidanja“). U slučaju povlačenja u roku od 14 dana od primitka, kupac nije dužan navesti razlog za odustajanje.
Potom, u roku od 14 dana od prijave, roba mora biti poslana u istoj količini i neoštećena prodavaču.
Čak i ako se roba vrati u roku od 14 dana od primitka robe, to će se smatrati kao obavijest o otkazivanju kupnje.
Vraćamo sva izvršena plaćanja kupcu u roku od 14 dana od primitka poruke i bez zahtjeva kupca. Trgovac nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio trgovac.
Kupac mora jasno izvijestiti prodavatelja o odustajanju od ugovora. Izjava o povlačenju mora biti poslana u roku koji je određen za povlačenje (14 dana od primitka proizvoda). Smatra se da je poruka pravovremena ako je pošiljka dostavljena na vrijeme.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite >OVDJE<
Troškove vraćanja robe snosi kupac. Vraćena roba mora biti neiskorištena, neoštećena i u originalnom pakiranju.
Prigovor
Kupac može prodavaču podnijeti žalbu na kupljene proizvode ako proizvodi nemaju svojstva predstavljena od strane prodavača, ako je prodavač poslao pogrešne proizvode, u pogrešnoj količini, boji ili na drugi način različit od narudžbe kupca. Kupac se na ovaj način može žaliti na proizvode u roku od 14 dana od kupnje i zatražiti zamjenu za isti, besprijekoran predmet ili u zakonskom roku i pod uvjetima za podnošenje zahtjeva za greške.
U slučaju pritužbe, kupac može sukladno zakonskim ograničenjima zatražiti zamjenu predmeta, njihov popravak ili povrat novca.
Povrat oštećenih pošiljki
U slučaju da je paket fizički oštećen, pokazuje znakove otvaranja i nema sadržaja, kupac mora pokrenuti postupak žalbe s dostavnom službom koja se koristi za isporuku njegove robe. Ako nam kupac pošalje informaciju o incidentu mi ćemo mu objasniti daljnji postupak žalbe s dostavnom službom. Za prijavu štete potrebno je zadržati originalno pakiranje i zaštitu (paket je u istom stanju kao što ste ga primili bez ikakvog dodavanja, uklanjanja ili izmjene), a zatim dostavnom službom pripremiti zapisnik o oštećenoj pošiljci. Za reklamaciju je potreban i račun. Zajedno s dostavnom službom pobrinut ćemo se da se prigovor riješi u najkraćem mogućem roku.
Važne upute:
Adresa za povrat je:
AltiGiri Hrvatska
Naselje kralja Tomislava 3/2
35000 Slavonski Brod
Hrvatska
Troškove slanja snosi pošiljatelj, osim ako nije drugačije dogovoreno. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.