Dostava i povrat

 

Cijene dostave

Cijena *plaćanje pouzećem: GLS obračunava dodatnu naknadu u iznosu 1,00 €

BESPLATNA DOSTAVA za narudžbe iznad 49,00 €

Dostava u GLS Paketshop ili Paketomat 3,50 €
Dostava na Vašu adresu 4,99 €
Dostava na BoxNow paketomate 1,99 €

 

Uvjeti isporuke i preuzimanja te povrata

Ovi Uvjeti isporuke i preuzimanja određuju uvjete za ispunjavanje narudžbi za proizvode kupljene u našoj internetskoj trgovini. Ovi uvjeti odnose se na opće Uvjete poslovanja koji su ključni dio ugovora o kupnji na internetu, a kupac je suglasan s njima.

 

Načini, troškovi i rokovi dostave

Narudžbe napravljene do 12 sati radnim danom, šalju se isti dan.  Nakon otpreme predmeta kupcu šaljemo obavijest.

 

Naša usluga dostave isporučuje većinu paketa u roku od 24 sata od obavijesti o otpremi.

 

Kupce putem e-maila obavještavamo o mogućim dužim rokovima isporuke ili nedostupnim predmetima. U slučaju da kupcu duže vrijeme isporuke ne odgovara, kupac nas može obavijestiti, a mi ćemo predmet ukloniti iz narudžbe ili ga zamijeniti drugim.

Ako odaberete način plaćanja uplata na bankovni račun, isporuka može biti odgođena, jer narudžba ide u obradu tek nakon primitka uplate na naš bankovni račun, a ne nakon potvrde narudžbe.

Troškovi dostave su fiksni prema važećem cjeniku na stranici.

Dostavu vrši naš partner GLS Hrvatska. Nakon otpreme narudžbe partner obaviještava kupca o datumu i vremenu dostave paketa.

 

Osobno preuzimanje moguće isključivo kod naših prodajnih partnera.

 

Povrat robe je moguć je isključivo poštanskim putem:

AltiGiri Hrvatska

Naselje kralja Tomislava 3/2

35000 Slavonski Brod

Hrvatska

 

Pravo na otkazivanje kupnje

Kupac koji naručuje proizvode iz AltiGiri internetske trgovine, dostupne na altigiri.hr (u daljnjem tekstu: web stranica), može se odlučiti na povlačenje iz ugovora o kupovini iz bilo kojeg razloga tako da obavijesti prodavača AltiGiri Hrvatska redovnom poštom ili e-poštom: info@altigiri.hr da se povlači iz ugovora, a najkasnije 14 dana od prijema proizvoda (aka „razdoblje ukidanja“). U slučaju povlačenja u roku od 14 dana od primitka, kupac nije dužan navesti razlog za odustajanje.

Potom, u roku od 14 dana od prijave, roba mora biti poslana u istoj količini i neoštećena prodavaču.

Čak i ako se roba vrati u roku od 14 dana od primitka robe, to će se smatrati kao obavijest o otkazivanju kupnje.

Vraćamo sva izvršena plaćanja kupcu u roku od 14 dana od primitka poruke i bez zahtjeva kupca. Trgovac nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio trgovac.

Kupac mora jasno izvijestiti prodavatelja o odustajanju od ugovora. Izjava o povlačenju mora biti poslana u roku koji je određen za povlačenje (14 dana od primitka proizvoda). Smatra se da je poruka pravovremena ako je pošiljka dostavljena na vrijeme.

Troškove vraćanja robe snosi kupac. Vraćena roba mora biti neiskorištena, neoštećena i u originalnom pakiranju.

 

Prigovor

Kupac može prodavaču podnijeti žalbu na kupljene proizvode ako proizvodi nemaju svojstva predstavljena od strane prodavača, ako je prodavač poslao pogrešne proizvode, u pogrešnoj količini, boji ili na drugi način različit od narudžbe kupca. Kupac se na ovaj način može žaliti na proizvode u roku od 14 dana od kupnje i zatražiti zamjenu za isti, besprijekoran predmet ili u zakonskom roku i pod uvjetima za podnošenje zahtjeva za greške.

U slučaju pritužbe, kupac može sukladno zakonskim ograničenjima zatražiti zamjenu predmeta, njihov popravak ili povrat novca.

Povrat oštećenih pošiljki

U slučaju da je paket fizički oštećen, pokazuje znakove otvaranja i nema sadržaja, kupac mora pokrenuti postupak žalbe s dostavnom službom koja se koristi za isporuku njegove robe. Ako nam kupac pošalje informaciju o incidentu mi ćemo mu objasniti daljnji postupak žalbe s dostavnom službom. Za prijavu štete potrebno je zadržati originalno pakiranje i zaštitu (paket je u istom stanju kao što ste ga primili bez ikakvog dodavanja, uklanjanja ili izmjene), a zatim dostavnom službom pripremiti zapisnik o oštećenoj pošiljci.  Za reklamaciju je potreban i račun. Zajedno s dostavnom službom pobrinut ćemo se da se prigovor riješi u najkraćem mogućem roku.

Važne upute:

Adresa za povrat je:

AltiGiri Hrvatska
Naselje kralja Tomislava 3/2
35000 Slavonski Brod
Hrvatska

Troškove slanja snosi pošiljatelj, osim ako nije drugačije dogovoreno. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.